FÅ TJEKKET FOR PARADENTOSE I EGTVED

Paradentose

Hvert år rammes mange danskere af tandkødsbetændelse og paradentose, som er nogle af de mest almindelige tandkødssygdomme.

Typisk starter paradentose som tandkødsbetændelse. Tandkødsbetændelse er i reglen enkel at behandle med en forebyggende behandling. Den forebyggende behandling går ud på at fjerne de bakteriebelægninger, der forårsager infektionen og instruere dig hvorledes du forhindrer at disse atter opbygges på dine tænder. Hvis ikke tandkødsbetændelsen behandles vil den kunne udvikle sig til parodontose. Parodontose er en sygdom, der angriber den knogle, der gør at tænderne sidder fast i kæben. Hvis ikke paradentose behandles i tide kan det medføre at betændelsestilstanden i værste fald kan forårsage løse tænder. Hos Dentist.dk i Egtved hjælper vi dig med at forebygge fremtidige paradentose samt hjælper dig med at behandle den eksisterende.

Paradentose – få hjælp til forebyggelse og behandling

For at beskytte dine tænder for paradentose på den bedste måde er det vigtigt at passe godt på dit tandsæt. Dette kræver ofte lidt ekstra vejledning fra en tandlæge, der kan hjælpe dig med at forebygge paradentose og holde din mund sund.

Har du spørgsmål eller problemer kan du altid kontakte Dentist.dk i Egtved på tlf. 75 55 24 44. Vi finder en tid, der passer dig, så du kan komme ind til en undersøgelse hos en af vores dygtige tandlæger.

Dentist.dk i Egtved

Aftensang 34