Tandlæge – Ishøj

Info vedr. Corona-virus

VI HOLDER STADIG ÅBENT

Vi har dog fået besked på at udsætte undersøgelser, tandrensninger og andre ikke-vigtige behandlinger.

Derfor har vi iværksat vores nødberedskab, så vi sørger for at vi kan tage os af de akutte og kritiske behandlinger. Det betyder også at vores telefontider kan ændre sig afhængig af vores tilgængelighed.

Hvis du møder en lukket telefon, så er det fordi vi har travlt med at behandle. Send os i stedet en email – så kontakter vi dig så snart vi ser den.

Er du syg eller har influenzalignende symptomer, beder vi dig melde afbud.

Er du syg og har akut brug for tandlægehjælp, må vi desværre ikke hjælpe dig, men henviser i stedet til sygehuset.

Vi takker for din forståelse og glæder os til vi igen kan modtage dig under normale omstændigheder.

Den rigtige tandlæge til dig.

Hos os er du garanteret en erfaren og dygtig tandlæge. Vi foretager eftersyn, tandrensning, tandfyldninger og operationer.

Derudover forebygger vi tandsygdomme, diagnosticerer og behandler sygdomme i mundslimhinden og lidelser i tyggemuskler og kæbeled.

Behandlinger vi tilbyder på klinikken.

Hos Tandlægerne Ishøj Bycenter tilbyder vi flere forskellige behandlinger.

Ligemeget hvilken behandling dine tænder har brug for, lover vi, at alle vores tandlæger er professionelle og altid tænker på vores patienters tryghed.

Vores store erfaring gør, at vi kan sikre dig den helt rette behandling og tandpleje af den bedste kvalitet og grundighed.

Ring til os på telefon 43 73 00 65, hvis du ønsker at bestille tid hos tandlægen.

Se priser her

Ishøj